Nettbutikken vår benytter cookies (klikk for å lese mer). Vi er pliktig å informere deg om dette, og du kan fortsette å bruke nettsiden som normalt. Alternativt må du deaktivere bruk av cookies på dine enheter. Ok, jeg skjønner

Kitchn logo
MENY Logg inn
{{cartItemsQuantity}} vare {{cartItemsQuantity}} varer
{{cartItemsSum}}
q
Beskrivelse
Ant.
Pris
{{item.numberOfItems}}
{{item.price}}
Som klubbmedlem sparer du {{clubMemberSavings}} på denne handelen.
{{remainingToFreeFreight}} igjen til fri frakt. Fri frakt på denne forsendelsen. Klikk & Hent: {{clickCollectStoreName}}
Gå til utsjekk

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på våre mest stilte spørsmål.

Hva er fraktprisen i nettbutikken?
Din ordre sendes fraktfritt v/ordre over kr 499 ved valg av klimanøytral servicepakke. Ellers belastes kr. 49.

Ønsker du din pakke levert på døren koster dette kr. 150, og kr. 499,- for ekspress levering.

 

Klikk og hent
For å bestille en vare med klikk og hent, må du klikke deg inn på selve varen. Når du er inne på varen kan du her velge klikk og hent, og du vil da få opp en oversikt over hvilke butikker som har varen tilgjengelig.
Når du har valgt butikk så kan du fullføre din ordre, og du får en e-post med bekreftelse. Varen betales i butikk når du henter denne. Varen må hentes innen 48 timer. Butikken sender deg sms når varen er klar til henting.
Klikk og hent kan ikke kombineres med vanlig handel i nettbutikken.

 

Kan dere sjekke om en butikk har varen jeg ønsker?           
Ja det kan vi. Du kan selv også nå sjekke dette via vårt klikk og hent system. 

               

Hvor mange dager tar det før jeg får varene jeg har bestilt i nettbutikken?
Vi behandler din ordre så snart som mulig, vår leveringstid ved valg av servicepakken med Bring/ Posten er mellom 2-5 arbeidsdager, avhengig av hvor i landet du bor. Alle våre pakker blir sendt fra Stavanger.

Ved større kampanjer kan leveringstiden forlenges med 1-2 dager.

 

Hvordan kan jeg melde meg ut som medlem?     
Send en mail til oss på post@kitchn.no eller en chat, så fikser vi. Evnt send en sms med "kitchn stopp" til 2007.

 

Hvordan melder jeg meg inn som medlem?          
Dette kan du gjøre direkte i alle våre butikker, eller på vår nettside www.kitchn.no/registrering



Hvorfor får jeg ikke medlemspris når jeg forsøker å bestille?
For å få medlemspris på varer du legger i handlekurven må du være innlogget som medlem.

 

Jeg greier ikke logge på og prøver å bestille nytt passord, men det går ikke. Kan dere hjelpe?  
Send mail til oss på post@kitchn.no eller chat med oss, så fikser vi dette for deg. Husk å sjekke at du logger inn med korrekte opplysninger.

 

Kan jeg sjekke status på ordren jeg har gjort i nettbutikken?
Logg deg inn på Min Side, så finner du status på din ordre under Mine Kjøp.

 

Hvor lang bytterett har jeg på varer jeg har kjøpt?
Vi har åpent kjøp i 30 dager - med kvittering får du pengene igjen, ellers er det tilgodelapp som gjelder.                 

 

Kan jeg bytte gaver jeg har fått fra dere?
Gaver du har fått fra Kitch'n kan byttes i alle våre butikker, uansett hvilken Kitch'n butikk de er kjøpt i. Mangler det byttelapp så fortvil ikke, så lenge den er i original emballasje og vi har varen i vårt sortiment, så får du byttet den.

 

Har et gavekort/ tilgodelapp som er utgått, kan jeg bruke det?
Du får dessverre ikke brukt det i butikk når det er utgått, men du kan sende inn bilde av gavekortnummeret/ tilgodelappen til oss, så forlenger vi utløpsdatoen på ditt gavekort/ tilgodelapp med 7 dager.

 

Ønsker du ikke å handle med en gang, så kan du gjerne bruke ditt gavekort/ tilgodelapp for kjøp av nytt gavekort. 

Har en reklamasjon på en vare, hva gjør jeg?
All reklamasjon må tas med en av våre butikker, så vil de kunne gi deg et svar, registrere som reklamasjon osv. 

Vennligst ta kontakt med din nærmeste Kitch’n butikk, så vil de kunne hjelpe deg videre. Oversikt over alle våre butikker, med kontaktinfo finner du på www.kitchn.no/butikker

 

Kan jeg bytte en vare som er kjøpt i nettbutikken?             
Varen kan byttes i alle av våre butikker.

Om du ønsker å benytte deg av angreretten og sende denne tilbake til oss Du kan sende varen i retur til oss med vedlagte returseddel. Benytter du denne belastes du for frakt på 79 kroner når vi mottar pakken fra deg.

Angrerettskjema har du mottatt på mail sammen med din ordrebekreftelse, eller du kan laste dette ned her

 

Kan jeg kjøpe et gavekort på www.kitchn.no?
Gavekort kan kjøpes her; https://www.kitchn.no/nettbutikk/gavekort/

 

Kan jeg endre min bestilling?
Etter at din ordre er bekreftet, kan den dessverre ikke endres.
Dersom din ordre ikke er sendt fra oss, kan vi gjerne kansellere din ordre, slik at du kan gjennomføre en ny bestilling.

 

Jeg har registrert feil leveringsadresse, hva gjør jeg?
Såfremt din ordre ikke er sendt fra oss, kan vi notere ny adresse i din bestilling.

Når din ordre er sendt fra oss kan vi dessverre ikke endre din adresse. Men vi kan via Posten/ Bring hjelpe deg med å endre din adresse, mot et gebyr på kr. 190,-.

 

Jeg har ikke et brukernavn, jeg er kun registrert med sms, hvordan kan jeg da handle på nettsiden?
Om du kun har registrert deg som sms medlem hos oss, må du ta kontakt med oss for å også få registrert din e-post adresse.

 

Kan jeg få min OBOS rabatt i nettbutikken?
Dessverre så kan OBOS rabatten kun fås i våre butikker.

 

Jeg har ikke fått mail om bursdagsgaven?
Sjekk gjerne på Min Side om du har registrert din fødselsdato hos oss.
Bursdagsmailen kan ha havnet i din søppelpost, finner du den ikke der så ta kontakt med oss.

 

Kan jeg bruke min tilgodelapp i nettbutikken?
Nei dessverre. Tilgodelapper kan kun benyttes i våre butikker.

 

Har dere fri retur?
Vi har dessverre ikke fri retur i nettbutikken, men en vare kan byttes/ returneres i alle våre butikker. Du kan også sende varen i retur til oss med returseddel som kom sammen med dine varer. Benytter du denne belastes du for frakt på 79 kroner når vi mottar pakken fra deg.

Tilbake