Nettbutikken vår benytter cookies (klikk for å lese mer). Vi er pliktig å informere deg om dette, og du kan fortsette å bruke nettsiden som normalt. Alternativt må du deaktivere bruk av cookies på dine enheter. Ok, jeg skjønner

Kitchn logo

Kategorier

Merker

Artikler

Din handlekurv

Hjemlevering
Klikk & Hent: {{clickCollectStoreName}}
Som klubbmedlem sparer du {{clubMemberSavings}} på denne handelen.
Logg inn eller bli gratis klubbmedlem for å få din rabatt.
Bli gratis klubbmedlem for å få din rabatt.
{{remainingToFreeFreight}} igjen til fri frakt.
Fri frakt på denne forsendelsen.

Du sparer {{totalDiscount}} totalt

 

Totalsum: {{cartItemsSum}}

Fortsett å handle Gå til kassen

Handlekurven din er tom!

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på våre mest stilte spørsmål.

Hva er fraktprisen i nettbutikken?
Din ordre sendes fraktfritt v/ordre over kr 598,- ved valg av klimanøytral servicepakke. Ellers belastes kr. 59. Ønsker du din pakke levert på døren koster dette kr. 79,- og kr. 499,- for ekspress levering.

Kan jeg handle i nettbutiken og hente i min nærmeste Kitch'n-butikk?
Ja det kan du! Send til butikk innebærer at vi sender din ordre til en valgt Kitch'n-butikk, uten fraktkostnader. Varene pakkes på vårt nettlager, sendes med PostNord.

Hvordan fungerer Klikk & Hent?
For å bestille en vare med Klikk & Hent, må du klikke deg inn på selve varen. Når du er inne på varen kan du her velge Klikk & Hent, og du vil da få opp en oversikt over hvilke butikker som har varen tilgjengelig.
Når du har valgt butikk så kan du fullføre din ordre, og du får en e-post med bekreftelse. Varen betales i butikk når du henter denne. Varen må hentes innen 48 timer. Butikken sender deg sms når varen er klar til henting. Klikk & Hent kan ikke kombineres med vanlig handel i nettbutikken.

Kan dere sjekke om en butikk har varen jeg ønsker? 
Ja, det kan vi. Du kan selv også sjekke dette via vårt Klikk & Hent-funksjon. 

Jeg har mottatt en vare som er knust/skadet, hva gjør jeg?
Knuste og ødelagte varer under transport kan byttes i våre butikker, ta med din kvittering og ordrebekreftelse.
Ønsker du at vi sender deg ny vare? Send oss bilde av den ødelagte varen sammen med ditt ordrenummer, så sender vi deg ny vare. Send ikke en ødelagt vare i retur før du har kontaktet kundeservice, post@kitchn.no

Hvor mange dager tar det før jeg får varene jeg har bestilt i nettbutikken?
Vi behandler din ordre så snart som mulig, vår leveringstid ved valg av servicepakken med Bring/Posten er mellom 2-5 arbeidsdager, avhengig av hvor i landet du bor. Alle våre pakker blir sendt fra Stavanger. Ved større kampanjer kan leveringstiden forlenges med 1-2 dager.

Hvordan kan jeg melde meg ut som medlem?     
Send en mail til oss på post@kitchn.no eller en chat, så fikser vi. Eventuelt send en sms med "kitchn stopp" til 2007.

Hvordan melder jeg meg inn som medlem?    
Dette kan du gjøre direkte i alle våre butikker, eller på vår nettside www.kitchn.no/registrering

Hvorfor får jeg ikke medlemspris når jeg forsøker å bestille?
For å få medlemspris på varer du legger i handlekurven må du være innlogget som medlem. Er du innlogget, men får allikevel ikke medlemspris? Sjekk da under min side og konto, at du har huket av for å være klubbmedlem.

Jeg greier ikke logge på og prøver å bestille nytt passord, men det går ikke. Kan dere hjelpe?  
Send mail til oss på post@kitchn.no eller chat med oss, så fikser vi dette for deg. Husk å sjekke at du logger inn med korrekte opplysninger. Du kan også benytte vår kontohjelp; https://www.kitchn.no/konto/glemtpassord

Hvor lang bytterett har jeg på varer jeg har kjøpt?
Vi har åpent kjøp i 30 dager - med kvittering får du pengene igjen, ellers er det tilgodelapp som gjelder.             

Tilbakebetaler dere moms hvis jeg bor på Svalbard?
Bor du på Svalbard så kan du sende oss en mail med ditt ordrenummer og kontonummer når pakken er hentet ut, så tilbakebetaler vi deg for momsen.

Kan jeg bytte gaver jeg har fått fra dere?
Gaver du har fått fra Kitch'n kan byttes i alle våre butikker, uansett hvilken Kitch'n butikk de er kjøpt i. Mangler det byttelapp så fortvil ikke, så lenge den er i original emballasje og vi har varen i vårt sortiment, så får du byttet den.

Har et gavekort/ tilgodelapp som er utgått, kan jeg bruke det?
Du får dessverre ikke brukt det i butikk når det er utgått, men du kan sende inn bilde av gavekortnummeret/tilgodelappen til oss, så forlenger vi utløpsdatoen på ditt gavekort/tilgodelapp med 7 dager. 

Ønsker du ikke å handle med en gang, så kan du gjerne bruke ditt gavekort/ tilgodelapp for kjøp av nytt gavekort. 

Har en reklamasjon på en vare, hva gjør jeg?
All reklamasjon må tas med en av våre butikker, så vil de kunne gi deg et svar, registrere som reklamasjon osv. Vennligst ta kontakt med din nærmeste Kitch’n butikk, så vil de kunne hjelpe deg videre. Oversikt over alle våre butikker, med kontaktinfo finner du på her!.

Kan jeg bytte/ returnere en vare som er kjøpt i nettbutikken?
Varen kan byttes og returneres i alle av våre butikker. Matvarer byttes ikke. Om du ønsker å benytte deg av angreretten og sende din ordre i retur til oss, kan du gjøre det med vedlagte returseddel. Benytter du denne belastes du for frakt på 79 kroner når vi mottar pakken fra deg.

Angrerettskjema har du mottatt på mail sammen med din ordrebekreftelse, eller du kan laste dette ned her.

Hva skjer om jeg ikke henter pakken på postkontoret?
Det å ikke hente ut pakken er ikke det samme som å benytte seg av angreretten. En pakke som forblir uavhentet på postkontoret vil bli sendt i retur til oss etter 14. dager. Når vi mottar returen krediterer vi denne, med unntak av returgebyr på kr. 79,-.

Kan jeg kjøpe et gavekort på www.kitchn.no?
Gavekort kan kjøpes her; www.kitchn.no/nettbutikk/gavekort/

Kan jeg endre min bestilling?
Etter at din ordre er bekreftet, kan den dessverre ikke endres.
Dersom din ordre ikke er påbegynt, kan vi gjerne kansellere din ordre, slik at du kan gjennomføre en ny bestilling.

Jeg har registrert feil leveringsadresse, hva gjør jeg?
Såfremt din ordre ikke er sendt fra oss, kan vi notere ny adresse i din bestilling.

Når din ordre er sendt fra oss kan vi dessverre ikke endre din adresse. Men vi kan via Posten/Bring hjelpe deg med å endre din adresse, mot et gebyr på kr. 210,-.

Jeg har ikke et brukernavn, jeg er kun registrert med sms, hvordan kan jeg da handle på nettsiden?
Om du kun har registrert deg som sms medlem hos oss, må du registrere din e-post adresse. Det kan gjøres her!

Kan jeg få min OBOS rabatt i nettbutikken?
Dessverre så kan OBOS rabatten kun fås i våre butikker.

Jeg har ikke fått mail om bursdagsgaven?
Sjekk gjerne på Min Side om du har registrert din fødselsdato hos oss.
Bursdagsmailen kan ha havnet i din søppelpost, finner du den ikke der så ta kontakt med oss.

Kan jeg bruke min tilgodelapp i nettbutikken?
Nei, dessverre. Tilgodelapper kan kun benyttes i våre butikker.

Har dere fri retur?
Vi har dessverre ikke fri retur i nettbutikken, men en vare kan byttes/returneres i alle våre butikker. Du kan også sende varen i retur til oss med returseddel som kom sammen med dine varer. Benytter du denne belastes du for frakt på 79 kroner når vi mottar pakken fra deg.

Jeg får ikke valg om "Send til butikk i handlekurven"?
Din adresse må være registrert på ditt medlemsskap innen du får valg om Send til butikk. Dette kan du legge til og endre under min side og konto. Da vil vi vite hvilke butikker som er nær deg og ett alternativ for Send til butikk.

Tilbake

Velg butikk

Finn nærmeste butikk

Beklager, geolokasjon ikke tilgjengelig.

Klikk & Hent-ordre kan bare bestilles til én butikk - hvis du ønsker å bytte butikk må du tømme handlekurv og starte på nytt.