Nettbutikken vår benytter cookies (klikk for å lese mer). Vi er pliktig å informere deg om dette, og du kan fortsette å bruke nettsiden som normalt. Alternativt må du deaktivere bruk av cookies på dine enheter. Ok, jeg skjønner

Kitchn logo

Kategorier

Merker

Artikler

Din handlekurv

Hjemlevering
Klikk & Hent: {{clickCollectStoreName}}
Som klubbmedlem sparer du {{clubMemberSavings}} på denne handelen.
Logg inn eller bli gratis klubbmedlem for å få din rabatt.
Bli gratis klubbmedlem for å få din rabatt.
{{remainingToFreeFreight}} igjen til fri frakt.
Fri frakt på denne forsendelsen.

Du sparer {{totalDiscount}} totalt

 

Totalsum: {{cartItemsSum}}

Fortsett å handle Gå til kassen

Handlekurven din er tom!

Om returer

Hos oss har du 30 dagers åpent kjøp. Ble du ikke helt fornøyd med dine mottatte varer kan du enkelt og greit opprette en retur her.

Før du oppretter din retur

Emaballasje
Returner alle varer med originalemballasje og pakk inn produktet slik at produktets originalemballasje ikke blir skadet. Du må ikke teipe eller lime noe direkte på produktets originalemballasje. Du må sørge for forsvarlig emballasje. Varen må være uskadet, ubrukt og i original emballasje.

Varer som ikke byttes eller returneres
Matvarer, gavekort og spesialbestillinger.

Har du bestilt og betalt varer i butikk?
Da kan du ikke benytte deg av returportalen. Ta gjerne kontakt med butikken du har handlet i.

Har du fått en gave eller vill du benytte deg av byttelapp?
Gaver kan byttes i alle butikker, men kan ikke byttes eller returners i nettbutikken.

Kostnadsfri retur for alle klubbmedlemmer
Vi tilbyr nå gratis retur til alle våre klubbmedlemmer.

Angrer kjøp
Falt ikke varen i smak? Fortvil ikke. Hos oss har du 14 dagers angrerett. Varen kan returneres innen 14 dager, da i original emballasje og i samme stand som da du fikk den.

Feil vare mottatt eller skadet ved levering
Hvis du mot formodning har mottatt feil varer eller varene dine har blitt skadet under transporten til deg, ønsker vi at du sender oss en mail til post@kitchn.no.Vi trenger da ditt ordrenummer, bilde av feilen/ skaden. Så vil vi hjelpe deg videre via mail.

Refundering
Tilbakeføring av kjøpesum avhenger av betalingsmetoden du valgte for å betale for ordren.

Reklamasjon
Om du mot formodning har problemer med dine varer, så send oss så mye informasjon som mulig om varen, feilen, ordrenummer eller kvitteringen, så hjelper vi deg. Har du problemer med et elektrisk produkt trenger vi tilleggsinformasjon for å kunne hjelpe deg. Vi trenger en beskrivelse av feilen, bilder eller video, og bilde av typeskiltet. Typeskiltet er et klistremerke med produktets serienummer som vanligvis er plassert under produktet. MERK at du ikke kan sende en reklamasjon i retur selv. Uten du må kontakte kundeservice for videre hjelp.Ved reklamasjon send oss all info til post@kitchn.no.

Glass- og tallerkengaranti for klubbmedlemmer
Som medlem i Kitch´n kundeklubb har du 2 års glass- og tallerkengaranti. Bruksmerker må du jo regne med. Men skulle uhellet være ute, får du som er klubbmedlem varen erstattet, så lenge det ble kjøpt for mindre enn 2 år siden. Garantien gjelder enten det er snakk om et lite skår, eller om hele varen gikk i tusen knas. Send oss bilde av den ødelagte varen til post@kitchn.no, sammen med ditt ordrenummer så sender vi deg en ny vare.

Er varen kjøpt i butikk ta den med til din lokale Kitch’n-butikk.

Tilbake

Velg butikk

Klikk & Hent-ordren kan hentes 1 time etter bestilling i butikkens åpningstider.
Du får en SMS når bestillingen er klar for henting.

Finn nærmeste butikk

Beklager, geolokasjon ikke tilgjengelig.

Klikk & Hent-ordre kan bare bestilles til én butikk - hvis du ønsker å bytte butikk må du tømme handlekurv og starte på nytt.